نمک بارونه بدوووووووووو

زندگی زیباست :)

خوشبخت ترین آدم کسی نیست که هیچ مشکلی نداره بلکه کسیه که به مشکلاتش اهمیت نمیده

ین دخترای مو مشکی که موهاشونو باز میریزن رو شونشون ،
رژ قرمز میزنن،
همش بهت می خندن و بدون منظور چشمک میزنن،…
تازه ساپورت هم می پوشن
همونا که یکم شیطنت پسرونه دارن،
وقتیم می خوان خدافظی کنن دنبالت میگردن و باهات دست میدن و گرم خدافظی میکنن
اینا از هیتلر و صدام هم بی رحم ترن
اینا با روح و روان آدم بازی می کنن :|

 

.

*

*

*

امروز رفتم بازار لپ تاب بگیرم
هیچی دیگه پولم نرسید تی تاب گرفتم :|

*

*

*

ﻣﻠﺖ صبح ﺑﺎﺑﻮﺳﻪ ﻋﺸﻘﺸﻮﻥ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﯿﺸﻦ ﻣام ﺑﺎﺻﺪﺍﯼ ﺍﻓﺘﺎﺩﻥ ﻗﺎﺑﻠﻤﻪ ﺗﻮ ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧمون !!

*

*

*

 

مرد باس صبح که از خواب پا میشه عربده بکشه

 

عــــــــــــیــــــــــــال !!!

 

ماچ صبحگاهی من کــو ؟؟

*

*

*

 

سرنوشت مال با کلاساس
ما همينجورى يه بلايى سرمون مياد ..!

*

*

*

من اگه دختر بودم به هیچ وجه دوس دختر مجید خراطها و آرمین 2afm نمیشدم!
لامصبا فقط کافیه یه روز جوابشونو ندی … آبرو برات نمیذارن :|

*

*

*

 

رايج ترين دليل پسرا براى جمع نکردن رختخوابشون:

 

شب دوباره بايد بيام بخوابم ديگه .. :)

*

*

*

ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺘﺎﺩﺍ ﻫﻤﺶ ﺩﺍﺭﻥ 7 ﻭ 8 ﻣﯿﺪﻥ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ ﺷﺎﻡ ﺷﺮکت ﮐﺮﺩن :|

*

*

*

امرﻭﺯ ﻳﻪ ﺧﺎﻧﻢ ﻣﺴﻦ ﻭ ﺳﺍﺭﻛﺮﺩﻡ ﺁﺧﺮﺵ
ﺩﺭﺁﻭﺭﺩﻩ ﭘﻮﻝ ﺑﺪﻩ،
ﮔﻔﺘﻢ :ﺑﻔﺮﻣﺎﻳﻴﻦ ﻭﺍﺳﻪ ﭘﻮﻝ ﺍﻳﻦ ﻛﺎﺭﻭﻧﻜﺮﺩﻡ،
ﮔﻔﺖ :ﻛﺼﺎﻓﻂ آشغال ﭘﺲ ﻭﺍﺳﻪ چی ﻛﺮدی؟ :|
من :-|

*

*

*

خب دیگههههههههههه این پست هم تموم شدددددددددددددددددددددددددد

امیدوارم خوشتون اومده باشه

 

 

.

 

 


|پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:,| |نیلوفر|

MisS-A